شناسهٔ خبر: 16787 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازديد قائم‌مقام وزير راه‌و‌شهر سازی از سه شهر جديد پرند، اندیشه و هشتگرد

احمد اصغری مهرآبادی در شهر جدید پرند RAHO9991.jpg قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی هفته گذشته از پروژه‌های در دست احداث مسکن مهر شهرهای جدید پرند، اندیشه و هشتگرد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی به پروژه‌های در دست افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید تاکید داشت: سیاست دولت، پایان تمامی پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۱۳۹۵ است.

وی همچنین گفت: به منظور رفع مشکلات مسکن مهر، جلسات متعددی را با وزارتخانه‌های نیرو، نفت، بانک مسکن و دیگر سازمان‌های مرتبط تدارک داده‌ایم تا با خدمات‌رسانی به موقع این دستگاه‌ها سرعت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر بیشتر شود.

پیش از این و در طی بازدیدهای محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید شده بود که طبق سیاست موجود مسکن مهر را با تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل متقاضیان داده و تمامی شرایط مناسب برای اسکان شهروندان در شهرهای جدید را نیز در نظر بگیریم.

به منظور افتتاح پروژه‌های مسکن مهر و خدمات روبنایی و زیربنایی در شهرهای جدید که قرار است به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شود، بازدیدهای هفتگی از سوی مسئولان شرکت مادر تخصص عمران شهرهای جدید از شهرهای جدید کشور بیش از پیش شده تا از نزدیک از روند پیشرفت کار باخبر و در خصوص حل مشکلات احتمالی اقدام کنند. /

نظر شما