شناسهٔ خبر: 16793 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرد:

دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور/ جزئیات استخدام در ۹ زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی

آزمون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از بررسی عرضه و تقاضای نیروی انسانی، برآورد نیازهای استخدامی وزارت راه و شهرسازی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی نسبت به جذب و استخدام متقاضیان واجد شرایط از طریق آزمون فراگیر سازمان سنجش اقدام می‌کند.

در همین رابطه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی را ۹ شرکت و سازمان عنوان کرد و افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان هواشناسی کشور، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران شرکت‌ها و سازمان هایی آماده جذب نیروی انسانی از طریق قبولی در آزمون هستند.

...................................................

برای دیدن دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اینجا کلیک کنید

..................................................

گفتنی است آزمون یاد شده در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۱ برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۰ به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و دفترچه راهنمای مربوطه را دریافت کنند./

نظر شما