شناسهٔ خبر: 16832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم‌انديشی برای تامين مسكن خانوارهای دارای معلول در گلستان

جلسه طي نشستي، براي تامين زمين و اعطاي واحد مسكوني به خانوارهايي كه داراي دو فرزند معلول و يا بيشتر در استان گلستان هستند، هم انديشي شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مديركل راه و شهرسازي گلستان در اين نشست، آمادگي اين دستگاه اجرايي را براي همكاري با انجمن خيرين مسكن ساز و اداره كل بهزيستي  مبني بر واگذاري ۵۷ واحد آماده تحويل مسكن مهر به اين دسته از متقاضيان اعلام كرد.

به دنيال اين اعلام آمادگي، مقرر و مصوب شد كه ديگر دستگاه‌هاي متولي استان نيز، سهم آورده متقاضيان واحدهاي مسكوني را تامين كنند.

اين واحدها به آن دسته از خانوارهاي داراي دو معلول تحويل مي‌شود كه در شهرهاي كمتر و بالاتر از ۲۵ هزار نفر جمعيت استان سكونت دارند.

اعلام آمادگي اداره كل راه و شهرسازي براي اعطاي زمين به ۳۷ خانوار داراي دو معلول و بيشتر و ساخت و ساز آن توسط خيرين مسكن ساز نيز، از مصوبات ديگر اين نشست بود كه مقرر شد از طريق انجمن خيرين مسكن ساز و دستگاه‌هاي متولي پيگيري شود.

اين نشست در اداره كل راه و شهرسازي و با حضور نمايندگاني از استانداري و مديران كل بنياد مسكن، بهزيستي و مديرعامل انجمن خيرين مسكن ساز استان برگزار شد.

نظر شما