شناسهٔ خبر: 16860 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید علیزاده از روند ساخت بیمارستان پاوه، اسلام آباد غرب و محل ساخت بیمارستان کرمانشاه

محمدجواد علیزاده معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در سفری یک روزه به استان کرمانشاه از روند ساخت بیمارستان پاوه،اسلام آباد غرب و محل ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، مهندس جعفر علیزاده در جمع بندی بازدید،گفت: خوشبختانه با پیگیری های مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سال جاری اعتبارات خوبی به پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته و این مهم منجر به پیشرفت ۷۹ درصدی بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه در زمینی به مساحت ۱۳۶۳۴ متر مربع و پیشرفت بیش از ۸۴ درصد بیمارستان ۱۲۶ تخته اسلام آباد غرب با زیر بنای ۱۰۵۰۰ متر مربعی شده است.

علیزاده در این بازدید که به همراه فرمانداران شهرستان،مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و معاونین و هیات همراه بود ابراز امیدواری کرد:با پیشرفت مطلوب پیش رو می توان شاهد افتتاح پروژه های مذکور در سال ۹۵ باشیم.

در خلال بازدید از این پروژه ها،در نشستی با دکتر رازانی استاندار کرمانشاه هم،روند روبه رشد انجام پروژه ها،وضعیت تخصیص اعتبارات و سایر موارد هم به منظور بهره برداری سریعتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه هم به اعتبارات پروژه ها اشاره کرد و گفت: تلاش شده، اهمیت پروژه های مذکور در نگاه مسئولین کشوری و استانی بیش از پیش نمایان شود که همین امر در پی شکل گیری این باور،افزایش اعتبار ۳۰ درصدی بیمارستان پاوه و ۵۰ درصدی در بیمارستان اسلام آباد غرب را نسبت به سال گذشته در پی داشته است.

بهادری در ادامه افزود:فاز اول بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه هم در زمینی به مساحت ۸ هکتار در یک ماه آینده به پایان می رسد و عملیات اجرایی پس از مناقصه شروع می شود.
گفتنی است بیمارستان پاوه به عنوان یک پروژه جنرال ۴ بخشی داخلی-جراحی-زنان و زایمان-اطفال -۶ اتاق عمل،درمانگاه،آزمایشگاه- بخش مراقبتهای ویژه و اورژانس ۸ تختی در نظر گرفته شده که بنا به گفته فرماندار پاوه،بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنان منطقه اورامانات از آن بهره مند خواهندشد./

نظر شما