شناسهٔ خبر: 168600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۹۵۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن لنجان

مجید کیانی لنجان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در ۸ شهر این شهرستان تا کنون بیش از ۹۵۰ متقاضی تخصیص پروژه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجید کیانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برای شهرهای باغ بهادران، زرین‌شهر، باغشاد، چرمهین، چمگردان، زاینده‌رود، سده لنجان و ورنامخواست در مجموع بیش از ۲۰ هزار نفر اقدام به ثبت‌نام کردند.
 
وی افزود: پس از بررسی و پالایش‌های لازم، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و برای بالغ بر ۹۵۰ متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مورد نیاز بخشی از اراضی به محدوده شهری الحاق و بخشی دیگر در دست پیگیری برای الحاق است.
 
وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان، حدود ۱۲۰ هکتار زمین در چهار شهرِ شهرستان لنجان، طبق تفاهم نامه امضا شده با شهرداری‌ها، در مرحله تهیه طرح‌های تفکیکی قرار دارد.
 
کیانی عنوان کرد: این اراضی شامل ۷۰ هکتار در شهر زرین شهر، ۳۰ هکتار در شهر چرمهین، ۱۵ هکتار در باغ بهادران و ۲.۵ هکتار در شهر چمگردان بوده است.
 
وی اضافه کرد: ۹۰۰ نفر نیز متقاضی زمین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ به بعد یا دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال) هستند که تأمین زمین آنها در دست اقدام است.