شناسهٔ خبر: 16901 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

صورتجلسه سال ۹۲ انشعابات آب و برق پردیس مربوط به بخشی از پروژه‌های این شهر بود/ میزان مبالغ هزینه‌شده اعلام نشده است

احداث واحد های مسکن مهر در شهر جدید پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس به دنبال انتشار خبری مبنی بر پرداخت هزینه آب و برق پردیس از سوی متقاضیان در سال ۹۲ و مشخص نبودن دلیل عدم نصب انشعابات تاکنون، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بر اساس اطلاعیه شرکت عمران شهر جدید پردیس، پیرو خبر درج شده مورخ ۲۳ دی‌ماه در برخی خبرگزاری‌ها و مصاحبه با مدیرعامل اسبق شرکت عمران شهر جدید پردیس، با عنوان «متقاضیان مسکن مهر هزینه انشعابات آب و برق پردیس را سال ۹۲ پرداخت کردند/ دلیل عدم نصب انشعابات را نمی‌دانم» به استحضار می‌رساند:

در اسنادی که در این گزارش ارائه شده، تنها درخصوص حق انشعابات آب و برق بخش اندکی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس تعیین تکلیف شده، که شامل بخشی از پروژه‌های در دست افتتاح مسکن مهر در سال ۱۳۹۲ بوده است و در آن هیچ اشاره‌ای به مبالغی که باید پرداخت شود، نشده است.

همچنین تصمیمات اخذ شده در این صورتجلسه درخصوص تمامی پروژه‌های شهر جدید پردیس نبوده است. لذا خواهشمند است برای شفاف‌سازی افکار عمومی این مطالب را به عنوان جوابیه روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس در خبرگزاری فارس منتشر نمایید./

نظر شما