شناسهٔ خبر: 16921 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در خانه وارطان برگزار می‌شود:

برگزاری هشتمین نشست ایران‌شهر با عنوان «شهر آرمانی، شهر واقعی»

پوستر هشتمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «شهر آرمانی، شهر واقعی» با حضور حسین ایمانی جاجرمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هشتمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «شهر آرمانی، شهر واقعی» روز سه‌شنبه ششم بهمن ماه  ۹۴ برگزار می‌شود. دکتر حسین ایمانی جاجرمی، به عنوان سخنران در این نشست حضور خواهد داشت.

 این نشست از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه‌ای از معماری وارطان) واقع در خیابان طالقانی غربی، میدان فلسطین، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود.

هفتمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «بازخوانی مفهوم ايران‌شهر» روز سه‌شنبه اول دی ماه ۹۴ در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) با حضور سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری برگزار شد.

ششمین نشست از سلسله نشست‌های ایرانشهر  با عنوان «مدلی برای تحلیل ایران‌شهر» با سخنرانی شهین‌دخت خوارزمی، پنجمین نشست با عنوان «شهر در اندیشه ایران‌شهری» با سخنرانی دکتر سیدمحسن حبیبی و چهارمین نشست نیز با موضوع «شهر ایرانی به مثابه زمینه ارتباطات انسانی، ضرورت مطالعه عرصه‌های شهری و حوزه عمومی، از شارستان تا امروز» با سخنرانی دکتر هادی خانیکی، سومین نشست با سخنرانی اسماعیل بنی اردلان با عنوان «طرح توسعه اندیشه ایران‌شهر»، دومین نشست با سخنرانی احمد سعیدی‌نیا با عنوان طرح «توسعه اندیشه ایران‌شهر» و اولین نشست با سخنرانی دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شده بود./

نظر شما