شناسهٔ خبر: 16930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

برگزاری دوره آموزشی تحلیل دینامیکی سازه‌ها در استان کرمانشاه

جلسه ۱۶ ساعت دوره آموزشی تحلیل دینامیکی سازه‌ها با حضور ۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان راه و ساختمان در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، محسن سهرابی گفت:

در این دوره که به منظور آشنایی کارشناسان راه و ساختمان با مفاهیم مهندسی زلزله و سیستم‌های مقاوم در برابر زلزله جهت ارتقاء دانش تخصصی شرکت کنندگان و استفاده از این قابلیت در انجام فعالیت‌های حرفه‌ای برگزار شد، مباحثی از قبیل مفاهیم زلزله، ارتعاشات زمین، مقیاس‌های سنجش زلزله و روش‌های تحلیل بار زلزله، توضیح روش‌های تحلیل شبه استاتیکی، طیفی و دینامیکی توسط مهرزاد تحملی از اساتید برجسته استان ارائه و مورد تحلیل قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در سال جاری ۱۶۳۴۱ نفر ساعت در دوره‌های آموزشی شغلی تخصص –دوره‌های عمومی، فرهنگی و اجتماعی-دوره‌های تربیت مدیران برگزار شده است.

گفتنی است برخی از دوره‌های مذکور به صورت سطح دستگاهی با مدیریت مدیر توسعه منابع با اخذ مجوز از مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان و برخی دیگر به صورت خارج از دستگاه با همکاری دفتر آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت متبوع، جهاد دانشگاهی و سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شده است.

نظر شما