شناسهٔ خبر: 16961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح افتادگی شانه راه‌ها در ۱۱۰ کیلومتر از محورهای شهرستان سقز در کردستان

راهسازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سقز در استان کردستان از اجرای عملیات راهداری اصلاح شانه راه‌های این شهرستان به طول ۱۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، عمرمحمد کریمی گفت: یکسری عملیات راهداری توسط عوامل و نیروی انسانی و ماشین آلات این اداره به صورت امانی انجام می‌شود که هرکدام از آنها به سهم خود تاثیرمستقیمی بر ایمنی محورها و جلوگیری از تصادف و تلفات دارد که از جمله این کارها می‌توان به اصلاح افتادگی شانه راه‌ها اشاره کرد.

محمد کریمی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در ۱۱۰ کیلومتر از محورهای سقز افتادگی شانه راه‌ها اصلاح شده است که از این میزان ۵۰ کیلومتر در محورهای اصلی و ۶۰ کیلومتر محورهای روستایی اجرا شده است.

وی هم چنین با اشاره به اجرای گریدرزنی رویه‌های شنی در طول ۴۵ کیلومتر از راه‌های اصلی سقز گفت: در همین مدت در ۲۳۰ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی نیز عملیات تسطیح و شیب‌بندی راه‌های آسفالته اجرا شده است.

محمد کریمی در ادامه از ریزش برداری ۸۰۰ مترمکعب، اجرای شن ریزی در ۲۰ کیلومتر از مسیرهای شهرستان و لکه‌گیری محورها با استفاده از ۱۷۵ تن آسفالت گرم خبر داد.

نظر شما