شناسهٔ خبر: 16967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از برج تجاری گردشگری ققنوس عنوان شد:

فرهنگ توسعه باید در استان سمنان نهادینه شود

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان در بازدید از برج تجاری گردشگری ققنوس گفت: تمامی سعی و تلاش هیات مدیره دوره هفتم به حداقل رساندن موانع و مشکلات ساخت و سازها در حوزه شهری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان سمنان، در بازدید مورخ ۹۴/۱۰/۲۲ اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از برج تجاری گردشگری ققنوس، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ضمن تاکید بر حل مشکلات و معضلات راه اندازی پروژه‌هایی از این دست در سطح استان گفت: تمامی سعی و تلاش هیات مدیره دوره هفتم به حداقل رساندن موانع و مشکلات ساخت و سازها در حوزه شهری است.

وی همچنین افزود: با جذب سرمایه گذاران و راه اندازی پروژه‌های بزرگ استانی شاهد توسعه همه جانبه در سطح استان خواهیم بود.

مدیر پروژه ققنوس نیز طی سخنانی به نقش تعامل و مشورت در پیشرفت پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: ما باید راه را برای توسعه صنعت ساختمان و صنعت توریسم و گردشگری و جذب سرمایه‌ها هموار کنیم.

بیرقی همچنین افزود: شهر سمنان دارای بیشترین سرانه تجاری در کشور است اما در زمینه توسعه شغلی و در مقایسه با سایر استان‌ها با رکود همراه بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: با راه اندازی و شروع فعالیت برج ققنوس برای بیش از ۱۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

لازم به ذکر است این پروژه در راستای پاسخگویی به نیازهای بخش گردشگری و همچنین اماکن تجاری و تفریحی استان سمنان با مطالعات و نیاز سنجی جامع و همچنین مکان یابی با هدف ایجاد یک مرکز گردشگری تفریحی و تجاری مناسب، طراحی و عملیات آن آغاز شد.

این برج در زمینی به مساحت ۷۲۰۰ متر و با زیربنای فعلی ۴۵۰۰۰ مترمربع در ۱۸ طبقه به ارتفاع ۱۱۰ متر درحال ساخت است که طرح توسعه آن تا مساحت ۶۵۰۰۰ متر مربع در حال بررسی است.

نظر شما