شناسهٔ خبر: 170475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث راه روستایی انتنی چیتاب در شهرستان بویراحمد

پروژه احداث راه روستایی انتنی چیتاب حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از محورهای شهرستان بویراحمد، بخش کبکیان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه احداث راه روستایی آنتنی چیتاب به جاده پاتاوه - دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد شروع پروژه را از تاریخ ۱۴۰۱.۰۵.۰۸ اعلام و اظهار کرد: مبلغ پیمان ۵/۱ میلیارد تومان می باشد و تأمین مالی از محل اعتبارات ملی و استانی است.

پیمانجو مدت پیمان را ۱۱ ماه با طول مسیر ۱/۷ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: میزان خاکبرداری ۱۳.۷۳۸ متر مکعب، خاکریزی از محل قرضه را ۱۴.۲۶۷ متر مکعب، مصالح اساس ۱۸۸۱.۹ متر مکعب، که در حال حمل و پخش و تراکم بستر است که در آینده نزدیک عملیات آسفالت با حجم ۶۱۰۴۸.۴۴ متر مربع انجام و در اختیار مردم و کاربران جاده ای قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: در حوزه ابنیه فنی، ۱۲۰۰ متر کانال هدایت آب، و همچنین ۱ پل دهانه ۴ متری، ۳ پل دهانه ۲ متری و ۱ پل لوله ای دهانه ۱ متری اجرا شده است.