شناسهٔ خبر: 17092 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نقد معماری معاصر در فرهنگسرای نیاوران

پوستر نشست کانون خانه فیلم معمار با نمایش دو فیلم تخصصی در این حوزه همراه با سخنرانی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اول بهمن‌ماه در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست خانه فیلم معمارARCH CINE  تحت عنوان خانه آفتابگردان با نمایش دو فیلمMaison de Verre Pierre Chareau   و Girasole A House Near Verona پنجشنبه اول بهمن همراه با سخنرانی محمد محمدزاده  معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این نشست پنجشنبه اول بهمن ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و قرار است پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی معماری نیز انجام شود.

بنا بر این گزارش، خانه فیلم معمار به عنوان کانونی جهت گردآوری، آماده سازی و ارایه فیلم‌های تخصصی معماری و با اندیشه بهره گیری از معماری به منظر توسعه اطلاعات همگانی و دانش تخصصی در حوزه معماری فعالیت‌های خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده است. این هسته در ادامه فعالیت گروه موسس انجمن فرهنگی جامعه مهندسان معمار ایران شکل گرفته و هدف از آن پی‌ریزی کانونی حرفه‌ای برای بهره‌گیری موثر از مجموعه متنوعی از فیلم‌های تخصصی معماری ایران و جهان است.

شایان ذکر است محمد محمد‌زاده سخنران این مراسم متولد ۱۳۵۲ در تهران و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران، تالیف و نشر بیش از ۵۰ مقاله در زمینه معماری را در کارنامه فعالیت‌های هنری و پژوهشی خود دارد. وی تاکنون چندین بار موفق به دریافت جوایز مختلف در چندین مسابقه داخلی و بین‌المللی نیز  شده است. همچنین کلیه علاقمندان به معماری می‌توانند به صورت آزاد در این برنامه حضور داشته باشند. /

نظر شما