شناسهٔ خبر: 17234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در محورهای شهرستان لردگان در چهار محال و بختیاری

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لردگان، از اجرای عملیات روکش و بهسازی آسفالت در محورهای روستایی گرگر-انجو-پل واقع در پشتکوه میلاس شهرستان لردگان در چهار محال و بختیاری مجموعا به طول ۷ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، روح الله غلامی ضمن اعلام این مطلب افزود: اجرای عملیات فوق در قالب جاده‌های روستایی و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۳ شروع و در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: محورهای آنتنی فوق در محور بین استانی لردگان-سرقلعه که شهرستان لردگان از چهارمحال و بختیاری را به شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و از محورهای پرتردد روستایی بوده که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری مورد بهره‌برداری هم میهنان عزیز قرار گرفت.

غلامی همچنین از عنایت ویژه مسئولین نسبت به محرومیت زدایی مناطق محروم تشکر و تاکید کرد: به همین منظور جهت تسهیل امر تردد و افزایش ایمنی محورهای روستایی اجرای عملیات روکش و آسفالت این محورها در دستور کار قرار گرفته و به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما