شناسهٔ خبر: 17239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین مطرح کرد:

پروژه‌های راه و شهرسازی استان قزوین در صدر پروژه‌های قابل افتتاح سفر جهانگیری

حامد مانی فر همزمان با سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، احمد مهرآبادی قائم مقام و محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و همچنین استاندار قزوین چند طرح بزرگ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر با اعلام این خبر گفت: با حضور جهانگیری پروژه‌های زیادی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که پروژه‌های راه و شهرسازی از شاخص‌ترین آنها است.

مدیرکل راه و شهرسازی در این راستا ادامه داد: یکی از پروژه‌های قابل افتتاح در استان بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان است که با بهره‌برداری از این بیمارستان علاوه بر مردم منطقه جمع کثیری از مسافرانی که از مسیرهای ترانزیت شهرستان عبور می‌کنند نیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مانی فر بیان داشت: این بیمارستان با دارا بودن بخش‌های CCU ،ICU ،NICU و اتاق‌های جراحی قابلیت ارایه خدمات مناسبی به مردم را داشته و می‌تواند بخش قابل توجهی از کمبودهای احتمالی موجود در سیستم بهداشت منطقه را جبران نماید.

مانی فر با تاکید بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ گفت: از پروژه‌های دیگری که در برنامه این سفر است افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر به طور همزمان در سراسر استان خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان اشاره کرد: همچنین مسجد امام موسی ابن جعفر(ع) نیز با حضور مهر آبادی در ناحیه شهری مهرگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما