شناسهٔ خبر: 17257 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگی لوفت‌هانزا برای برقراری خط پروازی بین اصفهان - وین

لوفت‌هانزا نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان در اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ از آمادگی برای برقراری خط پروازی مستقیم اصفهان - وین توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، تیمور گودرزی پور روز یکشنبه در حاشیه اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: شرکت لوفت هانزا برای برقراری پرواز به ایران آمادگی دارد و ایرانیان می‌توانند به این ترتیب به دیگر مقاصد جهان از جمله اروپا سفر کنند.

مرکز هوانوردی آسیا و پاسیفیک موسوم به «کاپا» که اکنون اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ را در ایران برگزار می کند، یک موسسه بین المللی هوانوردی است که در سال ۱۹۹۰ در استرالیا تاسیس شد، در ابتدا فعالیت این مرکز محدود به منطقه آسیا پاسیفک بود و به همین دلیل با نام centre for Asia pacific aviation و عنوان اختصاری CAPA به مخاطبان معرفی شد، اما فعالیت این موسسه بعدها با همین عنوان به همه قاره های جهان گسترش یافت.

هدف اصلی تشکیل کاپا، ارائه آمار واطلاعات هوانوردی به کاربران بود، اما در ادامه تحلیل های اقتصادی بازار هوانوردی به فعالیت های آنان اضافه شد ، کاپا سالیانه یک اجلاس جهانی دارد که در یک نقطه از دنیا برگزار می شود.

جوایز سالیانه کاپا به بهترین خطوط هوایی، بهترین فرودگاه و بهترین مدیر شرکت های هواپیمایی یا فرودگاه تعلق می گیرد و در مراسمی در یکی از اجلاس جهانی یا قاره یی اعطا می شود.

نظر شما