شناسهٔ خبر: 17274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

پرداخت بیش از ۶۰ درصد مطالبات پیمانکاران در سال جاری/ پرداخت مطالبات به‌روز شد

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به پرداخت بیش از ۶۰ درصد مطالبات پیمانکاران در سال جاری گفت: با وجود منابع ملی و استانی که دریافت شده در حال حاضر مطالبات پیمانکاران به روز پرداخت شده و هر ماه مطالبات مربوط به سنوات گذشته و سال جاری پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم گفت: با اقدامات انجام گرفته میزان بدهی پیمانکاران در سال ۹۳ صفر شد.

وی افزود: همچنین در سال ۹۴ نیز با اختصاص ۲۴/۵ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه و تزریق آن به منابع اعتباری بالغ بر حدود ۶۰ درصد مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت شده است.

بدیعی مقدم گفت: با وجود منابع ملی و استانی که دریافت شده در حال حاضر مطالبات پیمانکاران به روز پرداخت شده و هر ماه مطالبات مربوط به سنوات گذشته و سال جاری پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیمانکاران استان بومی هستند، افزود: این پیمانکاران جزء سرمايه‌هاي اين استان محسوب مي‌شوند و بايد توجه خاصي به آنها شود تا قدرت عمل آنها بيشتر شود و نياز است كه نسبت به كمي و كيفي پروژه‌هاي آنها بررسي و به جهت كمك و رفع موانع و مشكلات اقدام شود.

نظر شما