شناسهٔ خبر: 17336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان تشريح كرد:

اعلام برنامه‌های فرودگاه‌های استان کرمان در دهه فجر

محمد نخعی مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از آمادگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فرودگاه‌های استان با حضور تمامی مسئولین مرتبط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های استان کرمان، محمد نخعی مدیرکل فرودگاه‌های استان با تبریک پیشاپیش این ایام گفت: برگزاری آئین‌ها و مراسم، حضور در مناسبت‌ها و نیز توجه ویژه به آرایه‌های محیطی نوین با قدرت اثرگذاری بیشتر و بهتر و حذف تبلیغات سنتی با حداقل توجه، محور مدیریت و نظارت روابط عمومی بر برنامه‌های اداره کل خواهد بود.

وی از آمادگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فرودگاه‌های استان با حضور تمامی مسئولین مرتبط خبر داد و گفت: این ستاد هرسال به مسئولیت و نظارت اینجانب تشکیل و در محورهای مرتبط مبتنی بر بخشنامه‌ها و اصول ویژه هنری مدیریت می‌شود.

وی برگزاری مراسم جشن ویژه کارکنان و خانواده ها در یکی از روزهای دهه مبارک فجر را اعلام و تاکید کرد: مقرر شده تا پس از حصول و تامین منابع مالی نسبت به برگزاری آئین جشن و تقدیر از پیشگامان انقلاب شکوهمند اسلامی در اداره کل با حضور خانواده کارکنان، تقدیر شود.

وی از برگزاری برنامه شاخص و ویژه ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی ره به آغوش وطن یاد و خاطر نشان کرد: برابر برنامه تنظیمی ستاد دهه فجر اداره کل همه ساله مقارن با ساعات ورود حضرت امام خمینی ره،با دعوت از سایر کارکنان ادارات و سازمان های مستقر از مسافران پرواز ورودی با شاخه های گل و اهداء چند هدیه نفیس از جمله بلیط رفت وبرگشت به مشهد مقدس ،به گرمی استقبال و با نواختن سرودهای حماسی آن ایام پذیرائی خواهد شد.

نخعی از آماده‌سازی بیل بوردهای تبلیغی در محوطه‌ها و نیز نورافشانی اماکن ویژه دهه مبارک فجر از یک روز قبل از ۱۲ بهمن داد و ابراز داشت: امور مذکور به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم در دستور کار اداره کل قرار گرفته است. 

نظر شما