شناسهٔ خبر: 17387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی استان قزوین با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان

حامد مانی فر پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان در سطح ملی و استانی و در حوزه‌های مختلف تکمیل شده، به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر با اعلام این خبر گفت: آماده‌سازی و تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان که بخش ساختمانی آن با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به اتمام رسیده از جمله پروژه‌هایی است که بهره‌برداری از آن بخش قابل توجهی از مشکلات درمانی مردم منطقه غرب استان و مسافرانی که از این محورها تردد می‌کنند را مرتفع خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص پروژه دیگر این اداره کل، با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۳۷ هزار واحد مسکونی در سایت مسکن مهر سراسر استان افتتاح شده افزود: به یاری خدا به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

مانی فر با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی راه‌های استان و همچنین افزایش هر چه بیشتر سطح ایمنی در آنها از دیگر اقدامات اساسی این اداره کل است گفت: عملیات تعریض و بهسازی ۲۸ کیلومتر مسیر اصلی و تبدیل آن به بزرگراه در سراسر استان، احداث و راه اندازی بیش از ۱۳ کیلومتر روشنایی در نقاط حساس محورهای مواصلاتی که روشنایی گردنه کوهین در آزادراه قزوین – رشت از مهمترین آنها بوده نیز از جمله برنامه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

این مسئول در خصوص پروژه‌های دیگر انجام شده افزود: تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت، لکه‌گیری و انجام روکش آسفالت بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال نیز از جمله پروژه‌های دیگر قابل افتتاح این اداره کل است.

حامد مانی فر در پایان هزینه صرف شده برای احداث و راه اندازی این پروژه‌ها را بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان عنوان کرده و گفت: بخشی از این پروژه‌ها از جمله راه و روشنایی جاده‌ها با توجه به تاثیر قابل توجه و مستقیم بر کیفیت و کمیت زندگی هم میهنان عزیز به محض تکمیل و آماده‌سازی به بهره‌برداری رسیده تا ضمن برخورداری بهره‌برداران اصلی از خدمات این اداره کل به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شوند.

نظر شما