شناسهٔ خبر: 17420 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌‌های استان کرمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

امکان صادرات کالاهای استان کرمان از طریق هواپیما فراهم شد/ ایجاد رقابت سالم بین ایرلاین‌های داخلی و خارجی برای ارائه خدمات بهتر

فرودگاه پیام مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: با توجه به ظرفیت‌های صادراتی جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان جیرفت در بخش کالاهای صادراتی کشاورزی، صنعتی و معدن از این پس امکان صادرات این کالاها به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه فراهم می‌شود.

محمد نخعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز طی توافق صورت گرفته با مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در کرمان مقرر شد پروازهای باری فرودگاه جیرفت راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های صادراتی جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان جیرفت در بخش کالاهای صادراتی کشاورزی، صنعتی و معدن از این پس امکان صادرات این کالاها به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه فراهم می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان درباره زمان پروازهای باری فرودگاه جیرفت افزود: از امروز امکان این پروازها فراهم شده که حسب تقاضای تجار، صادرکنندگان، شرکت‌ها و بخش خصوصی این پروازها انجام می‌شود.

نخعی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ پرواز باری در پنج فرودگاه این استان (کرمان، رفسنجان، بم، جیرفت و سیرجان) صورت نمی‌گرفت افزود: این قابلیت برای تمام فرودگاه‌های کرمان وجود دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما در فرودگاه‌های استان کرمان این است که رقابت سالم بین شرکت‌‌های هواپیمایی داخلی و خارجی برای افزایش ارائه خدمات به مسافران ایجاد شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از آمادگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فرودگاه‌های استان خبر داد و گفت: این ستاد هرسال با مسئولیت و نظارت اینجانب تشکیل و در محورهای مرتبط مبتنی بر بخشنامه‌ها و اصول ویژه هنری مدیریت می‌شود.

وی از برگزاری برنامه شاخص و ویژه ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به آغوش وطن یاد و خاطر نشان کرد: برابر برنامه تنظیمی ستاد دهه فجر اداره کل همه ساله مقارن با ساعات ورود حضرت امام خمینی ره،با دعوت از سایر کارکنان ادارات و سازمان های مستقر از مسافران پرواز ورودی با شاخه های گل و اهداء چند هدیه نفیس از جمله بلیط رفت وبرگشت به مشهد مقدس به گرمی استقبال و با نواختن سرودهای حماسی آن ایام پذیرائی خواهد شد./

نظر شما