شناسهٔ خبر: 17487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۸ طرح و پروژه راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۸ پروژه راه و شهرسازی در این استان تکمیل و همزمان با دهه فجر افتتاح و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از این طرح‌ها یکهزار و ۱۵۰ واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گفته وی، بهره‌برداری از سوله راهدارخانه شهرستان کوهرنگ با هفت میلیارد ریال اعتبار، پل عابر پیاده روستای مصطفی آباد در شهرستان شهرکرد با دو میلیارد و ۸۰ میلیون ریال اعتبار، سالن چند منظوره ستاد بحران شهر آلونی با هفت میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار و سالن تیراندازی شهر چلگرد با هشت میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال از جمله طرح‌های قابل افتتاح است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از ساختمان بخشداری دو آب صمصامی در شهرستان کوهرنگ با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، بهسازی و آسفالت ۱۱ طرح راه‌سازی با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر طرح‌های قابل افتتاح است.

قاسمی تصریح کرد: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی طرح احداث تقاطع غیر هم سطح در شهر بروجن با برآورد اولیه اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

چهارمحال و بختیاری از کریدورهای ارتباطی شمال به جنوب کشور است و سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی دارد.

نظر شما