شناسهٔ خبر: 17512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی و تصویب طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای استان همدان

جلسه مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی و تصویب طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای استان همدان توسط شورای عالی معماری و شهرسازی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدحسین مرادی عنوان کرد: این جلسه با حضور کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در استان همدان برگزار شد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل افزود: در این جلسه، طرح‌های تفصیلی شهرهای سامن، جوکار، زنگنه، لالجین، گل تپه، دمق و قهاوند به تصویب رسید و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها پس از بررسی و طرح موضوع در جلسات مختلف کارشناسی استان در سال گذشته به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

وی یادآورشد: از سال گذشته طرح‌های فوق در دستور کار شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار گرفت.

مرادی در ادامه تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و به جهت تسریع در بررسی و دقت بیشتر در جزییات طرح‌ها و به دلیل مطابقت هر چه بیشتر با وضع موجود و رعایت حقوق شهروندی مقرر شد توسط کمیته فنی شورای عالی از محل بازدید و تصمیم گیری شود.

وی همچنین گفت: این طرح‌ها تا قبل از پایان سال جاری مراحل قانونی خود را طی و ابلاغ خواهند شد.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های بسیار خوب و موثر مجموعه مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان کلیه طرح‌هایی که طی چندین سال گذشته بلاتکلیف بودند و به اتمام نرسیده بود در حال اتمام مراحل پایانی و ابلاغ است.

مرادی در پایان گفت: طرح ناحیه‌ای شمالی استان یکی از طرح‌های مهم این اداره است که طی ۳ هفته گذشته توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسیده و ابلاغ شد.

نظر شما