شناسهٔ خبر: 17540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان مطرح کرد:

تلاش برای بهبود وضعیت جاده‌ها و جلوگیری از بروز خسارت‌های مالی و جانی

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تلاش های اداره کل راه و شهرسازی در بهبود وضعیت جاده ها و جلوگیری از بروز خسارت های مالی و جانی برای افراد و نیز تامین مسکن اقشار کم درآمد ضمن ایجاد خرسندی مردم، موجب رضای خداوند و ایجادآثار خیر در زندگی دست اندرکاران این عرصه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی در اولین نشست شورای معاونان این اداره کل افزود: کارکنان اداره کل راه و شهرسازی نیز از افراد توانمند و متخصصی هستند که پیشرفت های این اداره کل در پرتو تلاش آنها حاصل شده است.

وی تغییرات مدیریتی در ادارات را یک اولویت برشمرد و ادامه داد: ممکن است برخی افراد در بعضی قسمت ها بتوانند اقدامات موثرتری را در مسیر پیشرفت و خدمت هر چه بیشتر به جامعه انجام دهند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به سلامت اداری، عنوان کرد: برخورد سخت گیرانه برای ارتقای سلامت اداری نیز باید مورد توجه باشد.

دکتر بلوردی خطاب به معاونانش در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ‌به رؤسای ادارات نیز تاکید کنید تا در زمینۀ سلامت اداری، سخت‌گیرانه برخورد کنند.

وی افزود: سخت گیری در زمینه سلامت اداری موجب ارتقای کیفی فعالیت های ادارات و  نیز جلوگیری از بروز مشکلات برای کارکنان و خانواده آنها می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان همچنین فعالیت در حوزه را ه و شهرسازی را کار پربرکتی دانست و گفت: آثار و برکات فعالیت در این حوزه، در زندگی آدم دیده می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش های اداره کل راه و شهرسازی در بهبود وضعیت جاده ها و جلوگیری از بروز خسارت های مالی و جانی برای افراد و نیز تامین مسکن اقشار کم درآمد ضمن ایجاد خرسندی مردم، موجب رضای خداوند و ایجادآثار خیر در زندگی دست اندرکاران این عرصه می شود.

لازم به ذکر است، محمدمهدی بلوردی پنج‌شنبۀ هفتۀ گذشته، به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان معرفی شد.

نظر شما