شناسهٔ خبر: 17622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز جشن پیروزی انقلاب اسلامی صورت‌گرفت؛

افتتاح ۲هزار واحد مسکن مهر چهارمحال با حضور قائم مقام وزیر در مسکن‌مهر

مسکن مهر چهارمحال مدیرکل‌اداره راه وشهرسازی استان چهارمحال وبختیاری از افتتاح ۲هزار واحدمسکن مهر استان با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن‌مهر و همزمان با جشن‌های انقلاب‌اسلامی خبر‌داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، قاسم قاسمی با اعلام این خبر به خبرنگار ما افزود: امروز دوشنبه- ۱۲بهمن ماه، همزمان با سالگرد ورود رهبر فقید ایران در سال ۵۷ به وطن و آغاز سی و هفتمین جشن‌های پیروزی انقلاب‌اسلامی، یکهزار و۱۵۰واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان چهار محال و بختیاری با حضور احمد اصغری مهرآبادی افتتاح و کلید آن به مالکان تحویل داده شد.

مدیرکل اداره راه وشهرسازی چهارمحال،در ادامه با اشاره به اینکه در این مراسم استاندار و معاون امور عمرانی وی و برخی از مسئولان شهری استان نیز حضور داشتند، گفت: همچنین امروز توانستیم ۸۵۰ واحد مسکن‌مهر استان در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت از جمله در سامان وهشتجان را نیز به بهربداری برسانیم.

وی در ادامه از برگزاری جلسه شورای مسکن استان با حضور مهرآبادی و دیگر مسئولان شهری خبر داد و اضافه کرد: در این جلسه به بررسی حل مشکلات زیر‌ساختی مسکن مهر استان پرداختیم و درباره اعتبارات مورد نیاز برای ساخت ۴هزار واحد پایانی مسکن مهر  صحبت شد.

پیش تر قاسمی از افتتاح ۱۸ پروژه راه و شهرسازی در این استان در بخش راهسازی و شهرسازی همزمان با دهه فجر داده‌بود./

نظر شما