شناسهٔ خبر: 17639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح و بهره برداری از ۹۷۴ واحد مسکن مهر خراسان جنوبی در دهه مبارک فجر

مسکن مهر لرستان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است، گفت: ۹۷۴ واحدمسکن مهر در دهه فجر سالجاری با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده در مسکن مهر استان، گفت: ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد تعهدشده استان در قالب مسکن مهر داشته است که از این تعداد ۲۷ هزار و ۴۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده و ۹۷۴ واحد با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان با حضور قائم مقام محترم وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۸۲۸ واحد در بیرجند و ۱۴۶ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان قرار دارد، افزود: برای احداث ۹۷۴ واحد مسکن مهر در سطح استان ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده که ۲۴ میلیارد تومان آن تسهیلات بانکی و ۲۰ میلیارد تومان الباقی از محل آورده متقاضیان واحدها تامین شده است.

جعفری در خصوص ۲ هزار و ۹۰۰ واحد باقی مانده مسکن مهر استان تصریح کرد: تعداد واحدهای باقی مانده مسکن مهر در استان نیز از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد برخوردار است که مشکل اساسی در عدم تحویل واحدها بحث تامین نقدینگی است که می بایست توسط مالکان واحدها تامین شود.

لازم بذکر است طبق برنامه ریزی صورت گرفته مراسم افتتاح روز شنبه ۹۴/۱۱/۱۷ با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، استاندارخراسان جنوبی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزارخواهد شد.

نظر شما