شناسهٔ خبر: 17648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و ترابری سمنان توضیح داد

ادامه آسفالت روستای سلطانیه بعد از مساعد شدن هوا

سیدعبدالمجید نژادصفوی مديركل راه و ترابری سمنان گفت: بعد از اتمام سردی هوا و زمانی که کار آسفالتی پیمانکاران شروع شود، ادامه کار آسفالت روستای سلطانیه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مديركل راه و ترابری استان سمنان درباره وضعیت آسفالت روستای سلطانیه شهرستان دامغان که متوقف شده، گفت: ما قراردادی با پیمانکار برای انجام این کار نداشته‌ایم. چند تن از مردم روستا از آنجا با من تماس گرفتند و گفتند برای ایام محرم مراسم خاصی در حسینیه روستا دارند که راهش مساعد نیست.

سيدعبدالمجيد نژادصفوي افزود: ما از یکی پیمانکارانمان که آسفالت آن منطقه را انجام می داد، خواهش کردیم که این کار را در راه خدا انجام دهد. این پیمانکار هم قبول کرد و آن مسیر را قیرپاشی  و داخل حسینیه را هم با خواست خودش آسفالت کرد که فصل سرما و بارش برف و باران شروع شد.

وی توضیح داد: کل این مسیر حدود ۸۰۰ متر و زیر یک کیلومتر است، ولی هوا اجازه نداد که بیرون حسینیه هم آسفالت شود. قیرپاشی این مسیر بدون هیچ قرارداد یا تعهدی انجام شده که انشاءاله بعد از اتمام سردی هوا و زمانی که کار آسفالتی پیمانکار شروع شود، حتما این کار انجام می‌شود.

نژادصفری تاکید کرد: این کار اصلا در قراردادهای کاری ما نبوده است ولی چون مردم از ما خواهش کردند برای ایام محرم این کار انجام شود، ما قبول کردیم که بعد از مساعد شدن هوا ادامه این کار در روستای سلطانیه انجام می‌شود.

نظر شما