شناسهٔ خبر: 17665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست بخشداری الموت غربی خبر داد:

افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه مبارک فجر

راهسازی سرپرست بخشداری رودبار الموت غربی از افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه مبارک فجر در این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بخشداری رودبار الموت غربی، اکبر رحمتی در مراسم زنگ انقلاب که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر امروز در شهر رازمیان برگزار شد، با بیان این خبر گفت: از این تعداد پروژه ۱۳ مورد آن توسط دستگاههای اجرایی و ۳۴ مورد آن توسط دهیاران اجرا شده است.

سرپرست بخشداری الموت غربی افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع پروژه های اجرا شده توسط دستگاههای اجرایی، شش پروژه در بخش بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی، ۵ پروژه در بخش منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و یک پروژه تامین آب شرب روستایی و یک پروژه افتتاح کارگاه قالیبافی است.

رحمتی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر رازمیان و ۱۷ روستای بخش الموت غربی ادامه داد: از محل منابع دهیاری ها امسال ۱۴ پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستایی، ۹ پروژه اجرای سنگ فرش، دیوار کشی و آبنما و ۹ پروژه جدول گذاری معابر روستایی و ۲ غسال خانه احداث شده است.

سرپرست بخشداری الموت غربی تعداد خانوارهای برخوردار از مزایای اجرای پروژه های عمرانی در این بخش را بیش از سه هزار و هشتصد خانوار اعلام و اضافه کرد: با اجرای این طرحها ضمن بهسازی و آبادانی روستاهای منطقه زمینه افزایش تولید، اشتغال و رونق اقتصادی فراهم شده است.

نظر شما