شناسهٔ خبر: 17677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ديدار مديركل راه و شهرسازی گلستان با نماينده ولی فقيه در استان

دیدار مديركل و مديريت‌هاي راه و شهرسازي گلستان همزمان با نخستين روز از دهه مبارك فجر با آيت اله سيد كاظم نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه گرگان ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين ديدار نماينده ولي فقيه در استان با قدرداني از تلاش‌هاي مديركل قبلي راه و شهرسازي و آرزوي توفيق براي مديريت جديد، گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و نامگذاري سال ۹۴، انتظار است كه عوامل اجرايي استان در قالب يك خانواده و با همدلي و همكاري يكديگر در راستاي توسعه استان عمل كنند نه جزيره‌اي، تا اثرات اين همدلي‌ها و هماهنگي‌ها در زندگي مردم نمايان شود.

امام جمعه گرگان گفت: حركت به سمت فعاليت‌هاي توليدي است كه ما را در رسيدن به افق‌هاي توسعه استان ياري مي‌كند و موجب افزايش توان كشور در دنيا مي‌شود.

نورمفيدي افزود: تعريف و اولويت‌بندي پروژه‌هاي عمراني بر مبناي ضرورت و نياز توسعه‌اي استان از مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه كرد.

وي، رعايت و حفظ محيط زيست و منابع طبيعي را در اجراي پروژه‌هاي عمراني مهم دانست و گفت: راه‌آهن از وسايل حمل و نقل است كه به دليل ارزان و مطمئن بودن، با استقبال گسترده مردمي همراه است، بنابراين پيگيري براي اجرايي شدن پروژه راه‌آهن گرگان- مشهد از ضروريات استان است.

عضو خبرگان رهبري، جلوگيري از هزينه‌هاي غيرضرور را از اقدامات ديگري دانست كه تاثير شگرفي در توسعه اقتصادي اجتماعي استان خواهد گذاشت.

مديركل راه و شهرسازي گلستان نيز با ارائه مختصري از وضعيت پروژه‌هاي عمراني استان در اين بخش، گفت: در دهه فجر امسال ۸۹ پروژه با اعتباري بالغ بر ۱۰۹ ميليارد تومان به بهره‌برداري مي‌رسد و دو پروژه نيز كلنگ زني خواهد شد.

ابراهيم مبارك قدم افزود: مطابق فرمايشات مقام معظم رهبري، بايد به عنوان يك مدير جهادي در حوزه كاري وارد شد و ريسك منطقي را پذيرفت تا بر مشكلات فائق آييم.

وي ادامه داد: نبايد درگير موارد و مسايل درون سازماني شد بلكه بايد با همدلي و همكاري موانع پيش رو را برداشت.

مبارك قدم با اشاره به اهميت حمل و نقل در توسعه استان، گفت: براي اجرايي شدن پروژه‌هاي نيمه تمام اين بخش از جمله راه‌آهن گرگان به مشهد پيگيري‌هاي لازم در سطح استان و كشور انجام خواهد شد.

نظر شما