شناسهٔ خبر: 17686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین روز از دهه مبارک فجر انجام پذیرفت:

بهره‌برداری از مجتمع ۱۰۴ واحدی مسکن مهر خمین در استان مرکزی

افتتاح در اولین روز دهه مبارک فجر از مجتمع ۱۰۴ واحدی مسکن مهر خمین واقع در استان مرکزی بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی, در مراسمی با حضور استاندار مرکزی, مجیدرضا نصراله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی, فرماندار خمین و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی و شهرستان خمین, مجتمع ۱۰۴ واحدی مسکن مهر این شهر افتتاح شد.

نصراله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در این مراسم گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در اولین روز از این دهه, شاهد افتتاح مجتمع ۱۰۴ واحدی مسکن مهر بهشت خمین و همچنین ۵۴ واحد از مجتمع ۱۰۴ واحدی مسکن مهر سحر این شهر که زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است هستیم.

نصراله نژاد افزود: با تلاش مجموعه همکاران در دهه فجر سال جاری با افتتاح ۱۳۲۰ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت, پرونده مسکن مهر در استان مرکزی بسته شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی و جمعی از مدیران حوزه راهسازی و راهداری این اداره کل از مراحل نهایی عملیات ترانشه برداری و همچنین ساخت ابنیه فنی یازده کیلومتر پایانی بزرگراه اراک-خمین بازدید به عمل آمد.

نظر شما