شناسهٔ خبر: 176919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛  

تأیید نهایی بیش از ۵ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت استان اصفهان 

حمید رضا فلاح چم اسمانی / اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (خانوارهایی که تاریخ تولد فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ بوده و یا خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال) در مجموع بیش از پنج هزار متقاضی در استان اصفهان تأیید نهایی شده اند.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: مجموع متقاضیان ثبت نام کننده در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان (خانوارهایی که تاریخ تولد فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ بوده و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال) افزون بر ۲۶ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است.  
وی افزود: از این تعداد متقاضیان ثبت نامی در مجموع بیش از پنج هزار و ۱۰۰ متقاضی تأیید اولیه شدند که از این میزان بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ متقاضی دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال بودند و مابقی خانوارهایی هستند که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند.  

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: تاکنون افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ متقاضی واجد شرایط در استان اصفهان که یا چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال داشته یا تولد فرزند سوم و بیشتر آنها پس از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ بوده است، برای تخصیص زمین تأیید نهایی شده اند.  

به گفته وی، در حال حاضر تخصیص زمین در مجموع برای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی جوانی جمعیت در استان اصفهان انجام شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط جوانی جمعیت می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کنند.