شناسهٔ خبر: 17699 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طاهرخانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز تحویل اسناد ضدجعل در پردیس/ قراردادها با ضریب امنیت بالا صادر می‌شود/ افتتاح بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در دهه فجر

حبیب طاهر خانی عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در دهه فجر خبر داد و گفت: با هدف جلوگیری از هرگونه شکایت و کلاهبرداری در صدور اسناد این شهر، قراردادهایی با ضریب امنیت بالا در اختیار مالکان قرار خواهد گرفت.

حبیب‌الله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص تحویل قراردادهای واحدهای مسکونی شهر جدید پردیس اعلام کرد: متأسفانه در شهر جدید پردیس با وجود کنترل‌های بسیار از سوی همکاران ما در شرکت عمران با برخی مشکلات از قبیل جعل اسناد و یا فروش یک واحد به چند نفر مواجه بودیم که منجر به مراجعه مال‌باختگان به دستگاه‌های قضایی شد، به همین دلیل با تهیه کاغذهایی با ضریب امنیت بالا جعل این اسناد را غیرممکن ساختیم.

طاهرخانی افزود: با صدور این اسناد از بروز مشکلاتی از این قبیل جلوگیری کرده و امر نقل و انتقالات را تسهیل کردیم.

وی با بیان اینکه تحویل قراردادهای مسکن مهر از روز شنبه هفته جاری در شهر پردیس آغاز شده و متقاضیان به تدریج برای امضای قرارداد دعوت می‌شوند گفت: درحال حاضر ۶۰ هزار مورد صورتجلسه برای انتخاب واحد در پردیس وجود دارد که به تدریج اقدامات لازم برای دعوت و تحویل اسناد به آنها انجام می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه سخنانش از افتتاح چندین پروژه در شهر جدید پردیس در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در این دوره نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، مسجد جامع، مدرسه مجتمع تجاری، کلانتری، تونل ارتباطی فاز ۱۱ به آزادراه، مخزن آب و خط انتقال برق با حضور مقامات و مسئولان شرکت عمران شهرهای جدید به بهره‌برداری خواهد رسید. /

نظر شما