شناسهٔ خبر: 17747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انسداد محور دالکی – کنارتخته واقع در استان بوشهر در روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه

راهداری مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از انسداد محور دالکی – کنارتخته (حد فاصل پاسگاه شهید صلاحی تا تونل دریاقلی) محدوده کیلومتر ۱۰۰+۹ تا ۲۰۰+۱۷ واقع در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان دشتستان افزود: بارندگی های اخیر موجب ریزش قطعه ای از کوهستان در این محور مواصلاتی شده است و با توجه به ریزش برداری و ساماندهی سنگ های تخریبی کوه های مجاور محور دالکی – کنارتخته، به جهت افزایش سطح ایمنی تردد محدوده ذکر شده پاسگاه شهید صلاحی تا تونل دریاقلی در روز  یکشنبه ۱۸ بهمن ماه  از ساعت ۸ صبح الی ۱۵، با استقرار اکیپ های راهداری و پلیس راه مسدود خواهد شد.

اخترشناس افزود: از کلیه کاربران جاده ای تقاضا داریم با صبر و حوصله در جهت اجرای این عملیات همکاری لازم را با راهداران این اداره کل داشته باشند .

وی بیان کرد: کاربران جاده ای و همه هموطنان عزیز می تواند در روز یاد شده از محورهای بوشهر – اهرم – فراشبند و  یا جم – فیروزآباد – شیراز  جهت انجام سفرهای ضروری تردد نمایند.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: سامانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر شبانه روزی آماده پاسخگویی همه عزیزان خواهد بود.

نظر شما