شناسهٔ خبر: 17841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام دهه مبارک فجر صورت گرفت

افتتاح دو پروژه راهسازی در بخش رودبارالموت غربی

بازديد همزمان با ایام دهه مبارک فجر دو پروژه راهسازی در بخش رودبار الموت غربی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری رودبارالموت غربی ، در این مراسم که با حضور استاندار قزوین ، معاونان امنیتی و عمرانی ، فرماندار قزوین و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد ، پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده قزوین – رازمیان و پروژه راه روستایی موشقین - ورتوان به بهره برداری رسید.

برای اجرای پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده قزوین – رازمیان حدفاصل روستای فلار تا بهرام آباد به طول ۱۰ کیلومتر اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در این مراسم زیرسازی و آسفالت راه روستاهای موشقین و ورتوان از توابع بخش رودبار الموت غربی به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح به طول ۱۰ کیلومتر با مشخصات راه روستایی اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار قزوین همچنین امروز در بازدید از بخش رودبار الموت غربی از پروژه گازرسانی به این منطقه بازدید کرد.

فریدون همتی در این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر رازمیان و ۱۷ روستای منطقه درآینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد : این پروژه تا پایان نیمه اول سال آینده بهره برداری برسد.

استاندار قزوین همچنین در ادامه با اشاره به اجرای پروژه جاده قزوین – الموت - کلاچای ، اجرای این طرح ملی را موجب تحول اقتصادی در منطقه اعلام و اضافه کرد : بر اساس برنامه های پیش بینی شده به طور جدی پیگیر تامین اعتبار در سطح ملی و تسریع در اجرای این پروژه هستیم.

 استاندار قزوین همچنین امروز  از مجتمع تفریحی تله سی یژ در روستای کامان بازدید و بر لزوم توسعه امکانات زیربنایی به منظور افزایش امکانات تفریحی در استان تاکید کرد.  

نظر شما