شناسهٔ خبر: 17865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر؛

افتتاح پروژه‌های راهسازی در استان زنجان

افتتاح به مناسبت دهه فجر پروژه های تعریض و بهسازی مسیر پلیس راه زنجان – سه راهی طارم، تقاطع غیرهمسطح سه راهی نورین، تقاطع غیرهمسطح سه راهی سجاس، پروژه بهسازي قطعه ۲ محور زنجان- بيجار، راه فرعي درام – چورزق در استان زنجان و تقاطع غیرهمسطح سه راهی بناب در استان زنجان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان زنجان، به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تقاطع غیرهمسطح سه راهی نورین به طول تقريبي ۸ كيلومتر و عرض ۲۵ متر و ضخامت روسازي ۵۵ سانتيمتر با اعتباري بالغ بر۱۵۰ميليارد ریال كه از سال ۱۳۸۸ شروع شده بود در بهمن سال جاري افتتاح و به بهره برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح سه راهی نورین نیز به طول تقريبي ۴ كيلومتر و ضخامت روسازي ۴۸ سانتيمتر با اعتباري بالغ بر ۱۱۰ ميليارد ریال كه از سال ۱۳۸۶ شروع شده بود، افتتاح شد.

همچنین تقاطع غیرهمسطح سه راهی سجاس به طول تقريبي ۵ كيلومتر و ضخامت روسازي ۶۰ سانتيمتر با اعتباري بالغ بر ۱۱۰ ميليارد ریال كه از سال ۱۳۸۸ شروع شده بود دیگر پروژه ایست که مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخشي از پروژه بهسازي قطعه ۲ محور زنجان- بيجار درحدفاصل كيلومتر ۰۰۰+۷ الي ۰۰۰+۱۳ زنجان به طول ۶ كيلومتر و عرض ۲۵ متر و ضخامت روسازي ۶۰ سانتيمتر با اعتباري بالغ بر ۱۵۰۹۰ ميليارد ریال كه از سال ۱۳۸۹ شروع شده بود، افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه احداث پل درام-چورزق با پنج دهانه ۲۰ متري به همراه مسير به طول ۲ كيلومتر و عرض ۱۱ متر و ضخامت روسازي ۴۷ سانتيمتر با اعتباري بالغ بر ۹۰ ميليارد ریال كه از سال ۱۳۸۷ شروع شده بود افتتاح شد.

تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب به دهانه ۷/۳۶ متر به همراه رمپ و لوپ ها در جهت رفع نقاط حادثه خيز راههاي شرياني كشور به طول تقريبي ۵۰/۳ و ضخامت روسازي ۵۲ سانتيمتر با اعتباري بالغ بر ۱۱۰ ميليارد ریال كه از سال ۱۳۸۸ شروع شده بود در بهمن سال جاري با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظر شما