شناسهٔ خبر: 17895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های فارس؛

مسیر دالکی-کنار تخته برای ساعاتی مسدود می‌شود

محدودیت های ترافیکی محور دالکی-کنار تخته در استان فارس (از کیلومتر ۹ تا ۱۷) به دلیل اجرای عملیات انفجار کوه و ریزش برداری در روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه سال جاری مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و به نقل از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان فارس به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و خاکبرداری ناشی از انفجار در محور دالکی –کنار تخته، کیلومتر ۱۰۰+۹ تا ۲۰۰+۱۷ ، در  روز یکشنبه  ۹۴/۱۱/۱۸ از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد ازظهر شاهد مسدود بودن جاده خواهیم بود.

لذا به اطلاع می‌رساند در صورت اضطرار جهت تردد به استان بوشهر مسیرهای الف) شیراز –فیروزآباد-جم ، ب) فراشبند-اهرم-برازجان و ج ) فراشبند-اهرم- بوشهر پیشنهاد می‌شود.

از کلیه رانندگان محترم که قصد تردد در محورهای دارای محدودیت ترافیکی را دارند تقاضا داریم با سرعت مطمئنه حرکت کنند، به علائم جاده‌ای توجه و کلیه قوانین و مقررات رانندگی را در محورهای ارتباطی بخصوص در محورهایی که دارای محدودیت ترافیکی می‌باشند رعایت نمایند.

کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و هم چنین شماره تماس ۳۷۲۶۶۶۲۱-۰۷۱  از آخرین وضعیت راه‌های استان فارس مطلع شوند و گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را به مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام نمایند.

نظر شما