شناسهٔ خبر: 17899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست کمیته‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی و عمران شهری و روستایی كرمانشاه

عبدالله بهادری اولین نشست کمیته های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی و عمران شهری و روستایی در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در این جلسات که به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و دبیری کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، ضمن هماهنگی با کلیه اعضاء، زمان جلسات آتی و همچنین خط مشی مد نظر کمیته برای دستیابی به اهداف تعریف شده مورد بررسی قرار گرفت.

عبداله بهادری در هر دوی این جلسات تاکید کرد، دستگاه های ذیربط باید اعضای خود را به صورت ثابت به کمیته معرفی کند تا در روند بررسی تصمیمات و پیگیری مصوبات خللی وارد نشود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و رییس دو کمیته حمل و نقل و مسکن و شهرسازی و عمران شهری در ادامه، خط مشی حرکتی کمیته های مذکور را در مسیر سیاستهای وزارتخانه های مطبوع هر دستگاه خواند و افزود: بر این اساس می توان پارامترها و برنامه های بعدی را با توجه به نیازهای استانی طراحی کنیم و لازمه این امر قبل از ورود عملیاتی، اخذ پک های متناظر با اهداف هر یک از دستگاه از وزارتخانه مربوطه به عنوان مبنا است که در آن نیازهای استان تعریف شود.

بهادری در ادامه تصریح کرد: برنامه های تدوین شده در پایان هر دو جلسه تشکیل شده کمیته های مذکور باید به اطلاع کار گروه امور زیر بنایی رسیده و عملیاتی شود.

در این جلسات فرمهایی مطابق با دستورالعمل های ابلاغی در اختیار اعضاء قرار گرفت که وضعیت گذشته و موجود در آنها بررسی و ثبت و ضبط آنها در کمیته های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرند.

نظر شما