شناسهٔ خبر: 17915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان:

بهره‌برداری از ۴ طرح در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی

افتتاح رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان از به بهره برداری رسیدن ۴ طرح همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مهندس جعفر جعفری در این رابطه اظهار داشت: همزمان با قرار گرفتن در ایام الله دهه مبارک فجر ۴ طرح راه و شهرسازی بیش از ۳۳ کیلومتر با اعتبار  ۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال امروز با حضور جناب آقای مهندس علی نیا ، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری ، فرماندار شهرستان مانه و سملقان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل استانی و روسای ادارات شهرستان مانه و سملقان مورد بهره برداری قرار گفت .

وی افزود: احداث و آسفالت راه روستایی پیش قلعه به قلندر تپه به طول ۱.۲۵ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود.

مهندس جعفری خاطرنشان کرد: همچنین  روکش آسفالت ۳ کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به کیکانلو نیز با اعتبار یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان امروز افتتاح شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان مانه و سملقان همچنین اضافه کرد : احداث و آسفالت راه روستایی چخماقلو به گرمک به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی به رفع نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود : از دیگر پروژه های امروز اصلاح شیب شیروانی چمن بید به رباط قره بیل به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که توسط مقامات استانی مورد بهره برداری قرار گرفت .

لازم به یادآوری است در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۹۲ کیلومتر راه روستایی در این استان با اعتبار ۱۷۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می شود که تعدادی از آنها در شهرستان های مختلف افتتاح شده و تعدادی نیز تا پایان این دهه افتتاح می شود.

نظر شما