شناسهٔ خبر: 17928 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر صورت‌گرفت؛

افتتاح روشنایی راه در برخی شهرستان‌های قزوین

افتتاح به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر و با حضور مسئولان شهری استان قزوین روشنایی تقاطع نرجه و رادکان-داکان در شهرستان تاکستان و همچنین روشنایی تقاطع کوندج با جاده اصلی در شهرستان البرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، سعید رحمانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان با اعلام این خبر گفت: این پروژه‌ها در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

رحمانی افزود: احداث روشنایی تقاطع نرجه با محور قزوین- همدان به طول ۱/۳ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون ریال یکی از این برنامه‌ها بود که عملیات اجرای آن ۱۱ ماه زمان برده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تاکستان همچنین گفت: روشن کردن مسیر ۱/۲ کیلومتری ورودی رادکان-دادکان با محور قزوین –همدان با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هم پروژه دیگری بود که به همین مناسبت افتتاح شد.

هوشنگ بخشعلی پور رییس اداره راه و شهرسازی البرز نیز از افتتاح و بهره برداری ۱/۳ کیلومتر روشنایی در این شهرستان خبر داد و گفت: احداث روشنایی تقاطع کوندج با محور قدیم قزوین_آبیک پروژه ای بوده که با هزینه یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال در مدت ۹ ماه اجرا شده و در این ایام مبارک به بهره برداری خواهد رسید./

نظر شما