شناسهٔ خبر: 17945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی در فاروج

راه روستایی پروژه‌هاي بخش راه و شهرسازي در شهرستان فاروج خراسان شمالي همزمان با دهه مبارك فجر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، رئیس اداره راه و شهرسازی فاروج از افتتاح ۲طرح در شهرستان همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

هومن وكيلي در این رابطه افزود: همزمان با قرار گرفتن در دهه مبارک فجر ۲طرح با حضور مهندس علی‌نیا، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، فرماندار شهرستان فاروج، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل استانی و روسای ادارات شهرستان فاروج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:  اين ۲پروژه با اعتبار۲۲ ميليارد و هفتصدميليون ريال عملی شده است. از این میان پروژه اول مربوط به  ساخت و آسفالت راه روستایی خرق با اعتبار ۲۲ميليارد ريال و به طول ۷ كيلومتر است که به بهره‌برداري رسيده و پروژه دوم نيز ساخت راهدارخانه‌باش محله در ۱۴۵ متر مربع بود که با اعتباري بالغ بر ۷۰۰ميليون ريال افتتاح شد.

در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۹۲ کیلومتر راه روستایی در این استان با اعتبار ۱۷۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می‌شود که تعدادی از آنها در شهرستان‌های مختلف افتتاح شده و تعدادی نیز تا پایان این دهه افتتاح می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

نظر شما