شناسهٔ خبر: 18003 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حسن‌نیا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

انسداد محورهای زنجان-قزوین و زنجان-طارم به علت بارش برف و کولاک شدید/ انتقال ترافیک به جاده قدیم زنجان-قزوین/ بازگشایی محورها تا عصر امروز

برف روبی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از انسداد آزادراه زنجان-قزوین و محور زنجان-طارم به علت بارش برف و کولاک شدید خبر داد و گفت: تا بازگشایی آزادراه٬ ترافیک به محور جاده قدیم زنجان-قزوین منتقل می‌شود.

عبدالهاشم حسن‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر انسداد آزادراه زنجان-قزوین٬ گفت: انسداد در این محور آزادراهی به علت بارش کولاک و برف شدید و نبود دید و ایمنی کافی در کیلومتر ۷۰ تا ۸۰ آزادراه است.

وی ادامه داد: خودروهای در حال حرکت در این مسیر محدوده کیلومتر ۶۵ تا ۹۰ یعنی حدفاصل صایین-قلعه به ابهر٬ به جاده قدیم زنجان-قزوین منتقل می‌شوند و ما بقی مسیر رفت و برگشت این محور آزادراهی باز است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: محور زنجان-طارم نیز به علت بارش کولاک و برف شدید و نبود دید و ایمنی کافی دچار انسداد شده و بقیه راه‌های اصلی کشور باز هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش بینی کرد که با تلاش راهداران و فروکش کردن برف و کولاک٬ این دو محور تا پیش از عصر امروز بازگشایی شود./

نظر شما