شناسهٔ خبر: 18012 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

افتتاح بیش از ۸ هزار واحد مسکن مهر پرند/ کلنگ‌زنی دومین مدرسه ورزشی کشور در شهر جدید پرند

محسن نریمان تعداد ۸ هزار و ۷۸ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امروز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شهر جدید پرند، امام جمعه پرند و سایر مسئولین ذیربط بیش از ۸ هزار واحد مسکن مهر این شهر را افتتاح و آماده تحویل به متقاضیان اعلام کرد.

در این مراسم پروژه هسا شهر جدید پرند به عنوان پروژه نمونه مسکن مهر بهره‌برداری و از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به نام شهرک سلام نامگذاری شد.

محسن نریمان در این مراسم با اشاره به افتتاح روشنایی مسیر ورودی شهر جدید پرند اعلام کرد: این مسیر براساس روش روشنایی انرژی پاک خورشیدی (سولار) احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: افتتاح ۸ هزار واحد مسکن مهر و تحویل آنها به متقاضیان گامی موثر در پیشبرد سایت مسکن مهر شهرهای جدید به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان دومین مدرسه ورزشی کشور در شهر جدید پرند گفت: این مجموعه ورزشی با مساحتی حدود یک هکتار دارای یک زمین چمن به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۵ سالن ورزشی است که این دو بخش هم اکنون در حال استفاده از سوی ساکنین این منطقه است.

وی ادامه داد: این فضا برای ارائه خدمات از سنین ابتدایی تا دانشگاهی در مقاطع مختلف تربیت بدنی احداث شده که در کنار اقدامات عمرانی صورت گرفته در این شهر امری قابل توجه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ساخت این مجموعه٬ شهر پرند را به عنوان نمونه‌ای با ویژگی‌های جدید از سایر شهرهای جدید کشور متمایز می‌کند.

نریمان با بیان اینکه پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور به شمار می‌رود گفت: با توجه به این‌که نزدیک به ۱۰۰ هزار واحد در شهر پرند تعبیه شده است پس نیاز آن به مجموعه‌های ورزشی و آموزشی بسیار محسوس است که بهترین حالت برای پیشبرد این بخش مشارکت با بخش خصوصی خواهد بود.

وی در پایان این مراسم بوستان جدیدالاحداث نسترن به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در فاز ۵ کوزو را افتتاح کرد.

نظر شما