شناسهٔ خبر: 18055 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در یزد برگزار می‌شود

همایش ملی معماری و شهرسازی بومی ایران

همایش ملی معماری و شهرسازی بومی ایران را با هدف معرفی مکان‌های تاریخی یزد توسط دانشگاه علم و هنر یزد، ۱۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دانشگاه علم و هنر یزد همایش ملی معماری و شهرسازی بومی ایران را با هدف معرفی مکان های تاریخی یزد برگزار می‌کند. علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند حداکثر تا وقت اداری امروز (۲۰ بهمن ماه) مقالات خود را به دبیرخانه همایش برگزار کنند.

شایان ذکر است ویژگی های این همایش شامل اختصاص Impact Factor به همایش توسط ISC، چاپ مقالات پذیرفته شده در مجلات پشتیبان همایش و مجلات ISI و ICS، صدور گواهینامه های بین المللی حضور در همایش از آکادمی های معتبر جهان، نمایه سازی و انتشار مقالات در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات ISC، کنسرسیوم محتوای ملی، سیویلیکا و SID، امکان داوری و اعلام نتایج زودهنگام مقالات و امکان دریافت گواهینامه پذیرش مقاله قبل از برگزاری همایش از ویژگی های این همایش است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده محورها، ارسال مقاله و ثبت نام به وب سایت همایش به نشانی www.boomconf.ir مراجعه کنند.

گفتنی است این همایش ۱۳ اسفندماه سال جاری در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می شود و از دیگر برنامه های این همایش بازدید آزاد از مکان های تاریخی شهر کهن یزد است که برای جمعه ۱۴ اسفندماه تدارک دیده شده است. /

 

نظر شما