شناسهٔ خبر: 18057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمامی جاده‌های خراسان شمالی باز است

رانندگان محورهای خراسان شمالی با زنجیر‌چرخ تردد کنند

جاده برف مدیركل اداره راه و شهرسازی خراسان‌شمالی با اشاره به بارش برف و کولاک در بیشتر محورهای این استان، گفت: عبور و مرور خودروها در این محورها فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی،علي اصغر بديعي مقدم ، با اعلام این خبر اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز - سه شنبه ۲۰بهمن ماه- شاهد بارش برف و کولاک در همه محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر محور چمن بيد -گرمه – ميامي به علت بارش برف و كولاك  كه از ديشب مسدود شده بود بازگشايي شده و تردد در اين محورها با زنجير چرخ ممکن اعلام شد.

بديعي مقدم خاطرنشان کرد: همه راهداران همراه ماشین‌آلات در همه گردنه‌ها و محورهای استان به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش هستند و به محض یخ زدن محورها و کولاک نسبت به یخ‌زدایی محورها و شن و نمک پاشی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وي تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، بارش برف که از ديشب آغاز شده همچنان ادامه دارد و در همین راستا از رانندگان عبوری از محورهای استان تقاضا می‌شود حتما رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

وی از رانندگان و مسافران درخو است کرد با توجه به ادامه بارش‌ها و لغزنده بودن جاده‌ها در محورهای استان، وسيله نقليه خود را به تجهيزات زمستانی به ويژه زنجيرچرخ مجهز و تا جايي که امکان دارد از سفر غيرضروری خودداری کنند.

مدير كل راه و شهرسازی خراسان شمالي یادآور شد: همه رانندگان عبوری از محورهای استان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰مرکز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس بگیرند. 

نظر شما