شناسهٔ خبر: 18091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با جشن‌های سالگرد انقلاب صورت‌گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های گیلان

اسفالت راه روستایی همزمان با ايام ا... دهه مبارك فجر پروژه‌های بخش راه و شهرسازی در شهرستان‌های سیاهکل، بندرانزلی، ماسال، صومعه‌سرا و رضوانشهر گیلان به بهره‌برداری رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره‌كل راه و شهرسازي گيلان، حجت عطایی رئیس راه و شهرسازی بندرانزلی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، روکش آسفالت محور کپورچال به آبکنار به طول ۵ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

عطایی افزود: روکش آسفالت محور حسن رود به طالب‌آباد به طول ۵ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان توسط نماینده مجلس، فرماندار و مقامات محلی به بهره‌برداری رسید.

همچنین فریدون سیاری رئیس راه و شهرسازی سیاهکل از افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در سیاهکل خبر داد و گفت: اداره راه وشهرسازی شهرستان سیاهکل در این ایام فرخنده توانست پروژه‌های متعددی در زمینه راهسازی را در شهرستان باحضور نماینده، فرماندار، مدیرکل پایانه و نیز هیات همراه افتتاح کند.

سیاری افزود: امسال توانستیم  ۱۷ راه روستایی به طول ۳۵ کیلومتر با اعتباری به مبلغ شش ونیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را آسفالت کنیم که با این کار ۱۴۰۰ خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

همچنین سیدنورالدین فاطمی رئیس راه و شهرسازی ماسال نیز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور نماینده مجلس، فرماندار و مسئولان محلی پروژه‌های راه و شهرسازی ماسال به بهره‌برداری رسید.

مهران ایمانی رئیس اداره راه و شهرسازی رضوانشهر نیز درمورد پروژه‌های افتتاحی این اداره در دهه مبارک فجر گفت: در ایام الله دهه فجر پروژه‌های پل بیگزادمحله، روشنایی جاده‌ای محور اصلی پونل به تالش و ساختمان راهدارخانه و انبار نمک با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۱۹۰میلیون ریال در سطح حوزه اداره شهرستان رضوانشهر افتتاح می‌شود. 

وی در ادامه از افتتاح پروژه پل بزرگ بیگزاد محله به طول  ۵۲ متر با دو دهانه ۲۶ متری که با هزینه‌ای بالغ بر دوازده میلیارد ریال روی رودخانه شفارود احداث گردیده،با حضور نماینده مجلس ، فرماندار و مقامات شهرستانی خبرداد و گفت: این پل از نوع بتنی است و با احداث و افتتاح آن آرزوی چندین ساله اهالی روستاهای کلیمان. سندیان. اردجان و روستاهای تابعه برآورده شده است. این پل راه ارتباطی رضوانشهر به پره سر راحدودا۷  کیلومترنزدیک‌تر می‌کند.

عین اله خانعلی‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان صومعه‌سرا از افتتاح پروژه های این شهرستان خبر داد و گفت : در این ایام فرخنده توانستیم پروژه های متعددی در زمینه راهسازی و مسکن به بهره‌برداری برسانیم.

خانعلی‌زاده افزود : افتتاح این پروژه‌ها با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران کل استان و شهرستان است که شامل ۱۱ پروژه راهسازی و آسفالت راه روستایی و روکش راه اصلی و فرعی به طول ۴۸ کیلومتر و همچنین در بخش مسکن و ساختمان فرمانداری شهرستان به مقدار ۱۹۰۰ متر مربع و ۳۵ واحد مسکن مهر خود مالک به بهره‌برداری رسید.

نظر شما