شناسهٔ خبر: 18140 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شهر جدید اندیشه خبر داد:

افتتاح بیش از ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر اندیشه همزمان با دهه مبارک فجر/ مسکن مهر شهر اندیشه پیشرفته‌ترین پروژه‌های ساخته شده

افتتاح مدیرعامل شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه مسکن مهر شهر اندیشه جزو پیشرفته‌ترین پروژه‌های ساخته شده است، از افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهر همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

محمد آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره مراسم افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهر همزمان با دهه فجر اعلام کرد: این مراسم با حضور جناب استاندار، اعضای محترم هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، معاونت فنی و مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید، مدیران استانی و همچنین شماری از مسئولان مربوط شهرستان به انجام رسید.

آئینی مسکن مهر شهر اندیشه را جزو پیشرفته‌ترین پروژه‌های ساخته شده در نوع سازه سقف بتن پیش تنیده و کابل پس کشیده با مقاومت بالا در برابر زلزله خواند و با اشاره به نمای سنگ، آجر و کاشی فیروزه این مجموعه گفت: سایت مسکن مهر شهر جدید اندیشه از نظر کیفیت در ساخت و ساز و نما از بهترین انواع مسکن مهر در کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: به غیر از یک پروژه، تمامی پروژه‌های مسکن مهر ۹۹ ساله در ابتدای دولت تدبیر و امید به دلایل مختلف متوقف بودند و متوسط پیشرفت فیزیکی آنها ۳۵% بود درحالی که امروز شاهد افتتاح تعداد زیادی از آنها هستیم.

این مقام مسئول همچنین گفت: این پروژه‌­ها با اعتباری افزون بر ۱۶۱ میلیارد تومان احداث شدند که ۷۰ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانکی و بقیه ازمحل آورده متقاضیان تأمین شده است.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه با تأکید براین که تمام خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها تکمیل و به صورت کامل به متقاضیان تحویل داده شده است گقت: درحال حاضر حدود ۷۰۰ واحد از سایت مسکن مهر اندیشه باقی مانده است که درصورت پرداخت به موقع آورده‌های مردمی پرونده این سایت نیز به زودی بسته خواهد شد.

نظر شما