شناسهٔ خبر: 18166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهمین روز از دهه مبارک فجر؛

بهره‌برداری از طرح روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محور میاندوآب- مهاباد در آذربایجانغربی

افتتاح طرح روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از ورودی و خروجی شهر میاندوآب تا سه راهی تورشکان در محور میاندوآب- مهاباد در آذربایجانغربی با صرف ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مراسم بهره‌برداری از طرح روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محور میاندوآب- مهاباد با حضور فرماندار شهرستان میاندوآب، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی دربار مشخصات پروژه روکش آسفالت محور میاندوآب- مهاباد تصریح کرد: طرح روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محور میاندوآب- مهاباد؛ قطعه ۲ج بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب است که در دو بخش اجرا شد.

ارسلان شکری با اعلام اینکه این پروژه از کیلومتر صفر شهر میاندوآب تا ۲۵ کیلومتری محور میاندوآب- مهاباد تا سه راهی تورشکان است، افزود: اصلاح نقاط پرحادثه سه راهی امیرآباد، احداث پارکینگ روبروی ورودی راه روستای تلخاب، شانه‌سازی محور و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی راه روستای امیرآباد از جمله اقدامات راهداری انجام شده در این محور است.

وی با بیان اینکه ۱۶هزار تن آسفالت با صرف ۲۰ میلیارد ریال برای بخش اول پروژه روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محور میاندوآب- مهاباد استفاده شده است، ادامه داد: همچنین ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت با هزینه نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال برای بخش دوم این پروژه  بکار رفته است.

شکری یادآور شد: عملیات روکش آسفالت رگلاژی با ضخامت چهار سانتی متر و به عرض ۱۰ متر و سی سانتی متر در این طرح اجرا شده است.

نظر شما