شناسهٔ خبر: 18171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیران عمرانی کرمان جنوبی صورت‌گرفت

افتتاح ۲پروژه عمرانی جیرفت با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان/ آغاز عملیات تعریض قطعه اول محور جیرفت- فاریاب

افتتاح راه‌روستایی کرمان مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان‌جنوبی با اشاره به آغاز عملیات تعریض محور جیرفت-فاریاب گفت: همزمان با دهه فجر ۲ پروژه راه روستایی و اصلی در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

محمد ساردویی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره این پروژه‌ها گفت: امروز چهارشنبه -۲۱ بهمن ماه، همزمان با دهه‌ فجر ۲ پروژه راه روستایی و اصلی در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ساردویی همچنین تعریض پروژه جیرفت -فاریاب را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی حوزه استحفاظی خود دانست و افزود: کلنگ‌زنی‌ و آغاز عملیات تعریض قطعه اول محور جیرفت -فاریاب امروز با حضور فرماندار جیرفت، معاون عمرانی استاندار کرمان و نماینده شهر جیرفت با اعتبار ۲میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان آغاز شد که امید است تا پایان سال ۹۵  عملیات ساخت این محور به پایان برسد.

وی در ادامه به پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: سال گذشته قطعه چهارم این محور به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۱میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده‌بود .

عملیات ایمن‌سازی محور پل‌شور جیرفت هم یکی از نقاط پرحادثه منطقه است که کار ایمن سازی آن با ۱/۵کیلومتر واریانت و یک پل ۱۶۴متری با ۸دهانه ۲۰/۵متری از نوع تیرگان هفته گذشته به پایان رسید  که طی مراسمی از امروز زیر بار ترافیکی شهر قرار گرفت.

به گفته ساردویی عملیات ایمن سازی این جاده ۵ میلیارد و  ۶۰۰میلیون تومان هزین هدر برداشته است.

وی درباره راه‌های روستایی جنوب‌کرمان نیز گفت:با تلاش کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی منطقه کار ساخت، بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۹۰کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان‌های جیرفت نیز در روزهای گذشته به پایان رسید که این پروژه نیز با اعتبار ۱۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با حضور فرماندار جیرفت به بهره‌برداری رسید. با پایان ساخت این راه‌های روستایی مردم این روستا از دسترسی آسان به راه‌های اصلی استان برخوردار خواهند شد.

نظر شما