شناسهٔ خبر: 18178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی كرمانشاه:

كرمانشاه توريستی‌تر از هميشه است/تردد ترانزيتی تجاری در كرمانشاه در حال افزايش است

نشست مديركل راه و شهرسازي كرمانشاه در يازدهمين نشست كارگروه توسعه مديريت به مديران و معاونين تاكيد كرد: كليه فعاليتهاي خانواده راه و شهرسازي استان بايد به جايگاه هر روز پررنگ تر گردشگري، حجم بالاي ترانزيت تجارت و تردد مبارك زائرين عتبات عاليات از محورهاي استان توجه ويژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، در يازدهمين نشست كارگروه توسعه مديريت در حوزه تحت اختيارش به مديران و معاونين تاكيد كرد: كليه فعاليتهاي خانواده راه و شهرسازي استان بايد به جايگاه هر روز پررنگ تر گردشگري، حجم بالاي ترانزيت تجارت و تردد مبارك زائرين عتبات عاليات از محورهاي استان توجه ويژه داشته باشند، که این به معنای تامين ايمني، زيبايي شهر و راهسازي بر اساس استاندارهاي ابلاغي از وزارتخانه است.

بهادري افزود: برغم حجم بالاي مسووليت هاي محوله در همه حوزه ها،كمبود امكانات موجود و همه ظرفيتهاي اشاره شده در استان، مي توان با مديريت صحيح، تعامل همه جانبه همه حوزه هاي در داخل مجموعه و خارج از مجموعه، اهميت به توانمندي استان را از حالت بالقوه، در جبهه فعال و عمل شاهد باشيم.

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در ادامه با اشاره به شرايط خاص توپوگرافي و چهار فصل آب و هوايي استان تاكيد كرد: ضمن توجه به تامين امنيت در محورهاي برفگير استان توجه به فعاليتهاي عمراني در نقاط گرمسير نبايد كمرنگ باشد، اين تاكيد در حالي است كه در حوزهاي قصرشيرين،سرپل ذهاب و ديگر حوزه هايي كه شرايط آب و هوايي اجازه ميدهد مدام فعاليتهاي عمراني در حال انجام است.

بهادري ضمن ابراز خرسندي از عملكرد تيمش در اين اداره، حركت روبه جلوي كل خانواده را نشات گرفته از تعامل و همدلي حوزه هاي موجود دانست و گفت: تبادل نظر در جلسات و حل وفصل اختلاف نظرات موجود در واقع نشان پويا بودن سيستم دارد، آنچه شاهد آن هستيم آرامش محيط است، و البته حفظ حريم در موضوعات مشابه بين حوزه ها از اهميت خاص برخوردار است.

وی در پايان خواست همه برنامه هاي مد نظر براي استقبال از فصل بهار و سفرهاي گردشگران در ايام نوروز بررسي و در جلسه آتي اعلام شود.

نظر شما