شناسهٔ خبر: 18186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان ممسنی در استان فارس افتتاح شد

افتتاح رئیس راه و شهرسازی ممسنی از افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان در استان فارس بمناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به افتتاح پل بزرگ باتون در دهه مبارک فجر گفت: این پل بر روی رودخانه فهلیان در منطقه بردنگان احداث شده که ارتباط بین مجموعه روستاهای بردنگان را با روستاهای باتون برقرار می‌نماید.

وی به مشخصات فنی پروژه اشاره کرد و افزود: این پل به طول ۱۰۰ متر با ۴ دهنه ۲۵ متری با عرض ۶ متر یکی از پروژه‌های مهم اداره راه و شهرسازی ممسنی است که در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هدف از احداث این پل را برقراری ارتباط بین شهر نورآباد و شهرستان گچساران عنوان کرد و گفت: این مسیر در مقایسه با سایر مسیرهای ارتباطی شهر نورآباد به شهر کوپن در شهرستان رستم ۱۲ کیلومتر کوتاهتر است که هم از نظر زمانی و هم اقتصادی برای تردد به صرفه است.

رئیس راه و شهرسازی ممسنی از افتتاح پروژه دیگری در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن و بار بالای ترافیک در محور توتستان به تقاطع عالیوند – آهنگری، عملیات بهسازی این محور در کمترین زمان ممکن آماده بهره‌برداری قرار گرفت.

طول محور مذکور را بیش از ۴۰۰ متر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵/۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نظر شما