شناسهٔ خبر: 18205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر ۹۴

بهره‌برداری از سه پروژه در شهرستان فاریاب/ افتتاح پنج پروژه شهرستان عنبرآباد در کرمان جنوبی

بازدید وزیر راه وشهر‌سازی از بخش‌های مختلف محور هراز پنج پروژه در شهرستان فاریاب و همچنین سه طرح دیگر در شهرستان فاریاب جنوب استان کرمان همزمان با ایام دهه فجر سال جاری به افتتاح رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان حسام تاجیک رییس اداره راه و شهرسازی فاریاب  با اعلام این خبر گفت : ۶ کیلومتر راه روستایی در محورهای فاریاب-حرمه و ۹ کیلومتر در محور فاریاب – موردان به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره راه و شهرسازی فاریاب افزود: برای احداث و روکش این میزان راه ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: با احداث این راه یکهزار خانوار در روستاهای یاد شده از مزایای راه‌های جدیدالاحداث بهره‌مند می‌شوند.

تاجیک در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از روکش محور فاریاب-مقرب گفت: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. شهرستان فاریاب با مساحت ۲۵۶۴ کیلومتر مربع و جمعیت ۳۴۴۱۷ نفر در جنوب استان کرمان در همسایگی شهرستان‌های جیرفت و کهنوج قرار دارد.

 غلامرضا تناور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباد نبز در خبری دیگر از افتتاح پنج پروژه در این ایم خبر داد و گفت: ۲ کیلومتر احداث راه روستایی در محورهای عنبرآباد-کنارستان، ۱.۵ کیلومتر احداث راه روستایی در محور عنبرآباد- کوشک مر، ۶ کیلومتر روکش آسفالت در محور چهارراه خیرآباد پاتلی به سمت نظم‌آباد و ۴ کیلومتر روکش آسفالت در محور نظم‌آباد- چهل منی انجام شد و همچنین  ۱۰ کیلومتر از قطعه دوم محور گمرکان در شهرستان عنبرآباد نیز به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره راه و شهرسازی عنبرآباد افزود: برای احداث و روکش این میزان راه ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهرستان عنبرآباد با مساحت ۴۶۶۵ کیلومتر مربع و جمعیت ۸۵۰۶۰ نفر در جنوب استان کرمان در همسایگی شهرستان‌های جیرفت و کهنوج قرار دارد./

نظر شما