شناسهٔ خبر: 18285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ايام انتخابات آينده؛

آمادگی راهداران برای برقراری در عبور و مرور روان در جاده‌‌های آذربايجان غربی

جلسه گروه‌هاي راهداري براي برقراري عبور و مرور روان و امن در جاده‌هاي استان در ايام انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي از آمادگي كامل برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در نشست مشترك مديران و روساي ادارات شهرستان هاي تابعه گفت: گروه‌هاي راهداري اقدامات لازم را براي مديريت بحران و بازگشايي به موقع جاده‌هاي استان در صورت بارش برف و كولاك در ايام انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي انجام داده‌اند.

داريوش نصر با تاكيد بر رعايت اصل بي‌طرفي كاركنان راه و شهرسازي استان در انتخابات آينده، گفت: درخواست‌هاي مردمي و خدمت‌رساني در ايام انتخابات بي‌پاسخ نماند.

وي خطاب به روساي ادارات شهرستان‌هاي تابعه خواستار يكپارچگي و هماهنگي در اجراي برنامه‌هاي ابلاغي از سوي فرمانداري‌ها شد.

مديركل راه و شهرسازي استان با بيان اينكه از ظرفيت و پتانسيل‌هاي ساير دستگاه‌هاي اجرايي در برگزاري هرچه باشكوه تر انتخابات پيشرو بايد استفاده بهينه كرد، افزود: تعاملات و همكاري برون سازماني در جهت ارتقاي سطح كيفي برنامه‌هاي كاري گسترش يابد.

نصر در خصوص برنامه‌هاي پيشنهادي براي اجراي طرح راهداري نوروزي تصريح كرد: گروه‌های راهداری برای اجرای دقیق راهداری نورزوی اقدامات لازم از جمله ارائه برنامه زمانبندی  گشت‌های راهداری، تبلیغات محیطی برای استقبال از مسافران و ساماندهی مبلمان جاده‌ای را انجام دهند.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با مدیران و روسای ادارات شهرستان‌های تابعه به منظور هماهنگی و انسجام در اجرای برنامه‌های کاری ویژه ایام انتخابات و ارائه برنامه‌های پیشنهادی در خصوص اجرای موفق طرح راهداری نوروزی تشکیل شد.

نظر شما